August 14, 2010

a same ramadhan?....

well...hari ni hari ke-4 berpuasa. dan aku dah tak tahu nak beli juadah apa kat bazar ramadhan kat gelang patah...


this Ramadhan will be different from previous years. Aku kerja shift. 2nd day puasa start shift malam. berbuka dengan agak rushing sebab masuk kerja pukul 8. sahur di office. waktu berbuka all operations stop for a while..kira considerate jugak la port ni. the better part...sahur and berbuka provided by the company. free...save la sikit..


jalan-jalan kat bazar ramadhan gelang patah...tapi tak jumpa yang menarik. lebih kepada sesi melihat ragam manusia. yang dewasa, couple-couple yang agas, kanak-kanak yang nak itu dan ini. dan aku...jalan seorang diri..kalaulah next ramadhan dah ada life partner, mak aiii...bersyukurnya. tapi life partner yang memahami la..al-maklumlah kerja shift...manalah tahu kalau-kalau lama dalam dunia pelabuhan yang demanding nih...haih..impian2..


.........



nak berbuka puasa dengan seseorang...tapi tak tahulah dia sudi ke tak

2 comments:

  1. Aku ada... aku kan memahami... nnt ar aku... baru x sunyi... hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..sunyi beb..da xde orang nak masak time buka ngan sahur...

    ReplyDelete